Open Kampioenschap van de Stad Weesp

Het 44ste Open Schaakkampioenschap van de Stad Weesp is gewonnen door Gert Timmerman uit Capelle aan de IJssel. Gert behaalde een score van 6 uit 7. Tot en met de 6de ronde was hij ongeslagen. In de laatste ronde verloor hij van Albert Blees uit Weesp, die daarmee ook op 6 punten kwam. Op basis van de opgebouwde weerstandpunten werd Gert 1e (36 weerstandspunten) en Albert 2e ( 31,5 weerstandspunten). Een goede derde werd Ornett Stork uit Arnhem. Ook Ornett eindigde met 6 uit 7, maar met 30 weerstandspunten. De beste jeugdspeler is geworden Joaquin Aarts uit Rotterdam. Hij eindigde in de eindstand op plaats 4 met 5,5 uit 7. Joaquin ontving de extra geldprijs voor beste jeugdspeler. Beste Weesper, niet lid van de Weesper Schaakclub, is geworden Albert Blees op plaats 2, maar ook Weesper Nico Louter op plaats 7 met 5 uit 7 willen we niet onvermeld laten. Beste Weesper Schaakclub lid is geworden Harold de Boer op plaats 11 met 5 uit 7.

Zie onderstaande links voor:

informatie Open Kampioenschap
Online-aanmeldformulier